Lupă
Încărcător de căutare

Robert Neuendorf 
Als Kind dachte ich, der Fernsehsender n-tv heißt Ente-Pfau 
555 lustige Kindheitsirrtümer

Ajutor
Als ich klein war, dachte ich … Jeder hat Erinnerungen an bestimmte Überzeugungen, die er oder sie als Kind hatte, und die sich mit dem Erwachsenwerden in Luft aufgelöst haben. Die schönsten, lustigsten, niedlichsten und wunderlichsten sind in diesem Buch versammelt. Ein originelles Geschenk, das uns in die Kindheit zurückversetzt.
€8.99
Metode de plata
Limba Germana ● Format PDF ● Pagini 100 ● ISBN 9783864153204 ● Mărime fișier 4.2 MB ● Editura mvg ● Oraș München ● Țară DE ● Publicat 2012 ● Descărcabil 24 luni ● Valută EUR ● ID 2526914 ● Protecție împotriva copiilor fără

Mai multe cărți electronice de la același autor (i) / Editor

9.736 Ebooks din această categorie